The Real Thing: Episode 1
Tsuji, a toy salesman who feels increasingly restless in both his personal and professional lives, breaks from his monotonous routine late one night when he runs across the mysterious Ukiyo at a convenience store.
The wheels of fate won’t stop turning for Tsuji and Ukiyo, the star-crossed lovers at the heart of this cosmically-charged tale of love and missed connections. Playing in its original cut, this ten-episode miniseries is Japanese auteur Kôji Fukada’s magnum opus: a romantic comedy unlike any other.