A Locarno prizewinner, Kurdwin Ayub’s confidently provocative film grapples with a stifling, ultra-rich realm where freedom shimmers like a desert mirage. Orbiting a knockout turn from Florentina Holzinger, Moon plummets out of safe zones into unpredictable, explosive arenas of trouble and threat.