Anu
When a recent widow moves to New Zealand from India, she’s forced to confront her grief by completing an ordinary ritual in an extraordinary circumstance: quarantine.
In a world of swipes and likes, Anu is a tale of love from another era, captured through endearing voice notes. Marked by a silent eloquence, Prabha Ravi’s restrained performance lends profound depth to Pulkit Arora’s bittersweet portrait of companionship, mourning, and faith.