Female Human Animal
A retrospective of surrealist painter Leonora Carrington is the gateway to the fantasies of its curator, novelist Chloe. Inebriated by the mystery of the work and fed up with the world and the men around her, Chloe’s life soon becomes a dark and obsessive psychosexual nightmare.