Rodantes
Rodantes chronicles the lives of Tatiane, who leaves São Paulo trying to rebuild her life; Odair, a young man exploring his sexuality after leaving his parental home; and Henry, a Haitian immigrant struggling to survive amid Brazil’s poverty. As chaos unfolds in Rondônia, their paths will cross.