The Line King: The Al Hirschfeld Story
The childhood, adolescence, and incredible adult years of Al Hirshfeld, celebrated creator of thousands of line drawings of famous people – many in the entertainment industry – over a span of more than sixty years.
One of the most recognized and beloved of caricaturists, Al Hirschfeld treated his myriad subjects—often from the world of entertainment, especially Broadway and Hollywood—with equal measures affection and teasing. A reverential exploration of a long, justifiably acclaimed career.