All the Light We Cannot See
In the shadow of a father’s legacy, the line between predator and prey vanishes. Violence is passed down like tradition and sets the stage for a haunting reflection on cycles of power. Şeyhmus Altun builds the tension deftly, delivering a visceral experience that lingers long after.