A Hero of Our Time
Mert, an immature man in his thirties, lives in Istanbul but must travel to a small northeastern town for his father’s funeral. Over three days, as he avoids problems and confronts tragicomic events, he’s forced to face the growing cracks in his life and undergo a sudden, intense transformation.