In Sugar, Sergio Oliveira and Renata Pinheiro trace the origins of inequality and racial tensions in modern-day Brazil to its centuries-long history of slavery. Mixing dreamlike sequences with harsher looks at reality, they build a bewitching atmosphere of menace that permeates every frame.