Belonging
Fourteen-year-old Zeki struggles with the recent loss of his mother. His life is turned upside down again when his father, Mahir, decides to move from Rotterdam to Istanbul. Zeki and Mahir arrive to live in a luxurious gated community, sealed off from the city by high walls.