Anibaj, Just One Death
Some say that killing a man in the ring and getting off scot-free is the perfect crime. Aníbal Disanti goes from amateur to professional boxer. Misfortune pits Disanti against Storti in a tragic fight; reality and fiction blur as they attempt to reconcile these two fighters.