Chapters one to three of Julia Loktev’s unmissable five-chapter documentary encapsulate the Russian government’s crackdown on perceived enemies of the state. Seeing more than paranoia, the director’s close rapport with her subjects surfaces defiant camaraderie and unwavering commitment to truth.