Defne, a young woman with special powers, visits Hale, Kadıköy’s top fortuneteller, for a tarot reading. Defne’s odd behavior raises questions: Whose fortune is really being read? And who is the mysterious man in the background? A harsh reality-check awaits them, but not through the cards.