The Awareness of Dreaming
Veysel has never slept in his life. He sees this ability as a deficiency. Therefore, he hides this situation from everyone. He works at a luxury hotel to spend his free time at night. One night, one of the customers notices Veysel’s situation and a conversation begins between them.