Scarlett
Based on the book of Alexandra Ripley this TV-Mini-Series sequels the story of Scarlett O’Hara. After the death of Melanie Wilkes and her break-up with Rhett Butler, Scarlett is not only trying to get Rhett back but is also looking for her roots in Ireland and is about to find a new happiness.