En la cama
Daniela and Bruno are both married to someone else. They met each other just a few hours ago. Soon they both know that they will spend the night together. In a hotel room, while smoking a postcoital cigarette, they quiz each other and do a little espionage, revealing all and hiding much.
Matías Bize travelled to Locarno and many other film festivals with his unique, lo-fi In Bed, portraying a one-night stand sexual escapade between two strangers, which becomes a remarkable moment of discovery. A candid and dialogue-heavy erotic encounter, carried by compelling performances.