The Girl Who Played with Fire
Lisbeth Salander is a wanted woman. A researcher and a Millennium journalist about to expose the truth about the sex trade in Sweden are brutally murdered and Salander’s finger prints are on the weapon. Her history of unpredictable and violent behavior makes her an official danger to society.