Dilan
Two people are in love with Dilan: Mirkan, who is poor and cannot afford to pay the dowry and the rich Paso Bey, who might consider her just a plaything to be thrown away after usage. Dilan clearly prefers Mirkan, but now Paso Bey’s pride is hurt, and he plots a way to get rid of the contender.