You Know Him
Doctor Kemal’s day starts promisingly. That evening, the leader of the party is to confirm his candidacy for the mayor of a district of Istanbul. But as he makes the rounds of political leaders and voters, it becomes clear that he is no match for the opportunism of the electorate.