Animal Kingdom
Joshua “J” is taken in by his extended family after his mother dies of an overdose. The clan, ruled by J’s scheming grandmother, is heavily involved in criminal activities, and J is soon indoctrinated into their way of life. But J is given a chance to take another path when a cop seeks to help him.