Love, Plastic and Noise
Shelly, a 25-year-old dancer, dreams of becoming a singer of Brega, a sensual and romantic music genre, popular in the suburbs of North and Northeast Brazil. She enters the show business dreaming of fame and money.
Love, Plastic and Noise sets the scene for a clash between a newcomer who dreams of success and an established star whose career is in terminal decline. Reflecting on the fleeting nature of fame, youth and relationships, Renata Pinheiro’s film opens a portal into Brazil’s vibrant Brega scene.