Moebius
Kim Ki-duk, South Korean cinema’s provocateur par excellence, lives up to his reputation by the end of the first reel in this potboiler version of arthouse cinema. Don’t worry, there’s even more to come. Sexual repression and revenge ripple through its torrid story—told completely without dialog!