RRRrrrr!!!
In 35,000 BC, the tribe of the Dirty Hairs is in war against the tribe of the Clean Hairs for eight hundred years, trying to get their shampoo. The chief of the Dirty Hairs sends his daughter Guy disguised to the enemy tribe to get some shampoo for his tribe.