Werk ohne Autor
The story of Kurt, a young art student who falls in love with fellow student, Ellie. Ellie’s father is dismayed at his daughter’s choice of boyfriend, and vows to destroy the relationship. What neither of them knows is that their lives are already connected through a terrible crime.