For a better experience on MUBI, update your browser.

Ratings & Reviews

  1. sabrinahrhp's rating of the film Cold Eyes

    cantik banget gilak mba ku<3

  2. Federico Di Folco's rating of the film Cold Eyes

    I lavori che riconciliano con il Cinema,specie dopo la solita estate merdosa.Quì è tutto di assoluto livello,il montaggio si eleva sin da subito e non svacca mai nello script come fanno tanti lavori asiatici del genere. Il dosaggio delle scene è eccellente,la regia fornisce qualche arzigogolo eccessivo ma con un lavoro così corale è una cosa che ci può stare. Complimentoni ai coreanoni.

  3. Fabio Di Felice's rating of the film Cold Eyes

    Bello bello bello. Un thriller poliziesco teso come una corda di violino, girato alla grande e con una sceneggiatura sempre del tono giusto. C'è l'action di livello, specialmente in un paio di scene di inseguimento e pedinamento, ma c'è anche un grande lavoro sulla sceneggiatura che fuori dalle scene più concitate sa essere intelligente, appassionante e interessante.

  4. Alex's rating of the film Cold Eyes

  5. Rininta Irientantya's rating of the film Cold Eyes

    junho's performance is quite delicate and surprising! i like it, and woo sung's performance as a villain? also surprising

  6. msmichel's rating of the film Cold Eyes

    TIFF '13 Major box office hit from South Korea that much like 'The Thieves' from the previous year puts style over content. Often exciting but just not enough meat on the bone especially the lack of interest in our chief villain. Stunt work is good and performances fair but seems the SK equivalent of 'Mission Impossible' or any other generic Hollywood action film. Premiered as a Gala in Toronto but why?

  7. Basak Ceylan's rating of the film Cold Eyes

    Her şeyiyle mükemmel bir film. Gene olsa gene izlerim. Nefis!...

  8. Donato Bozzuto's rating of the film Cold Eyes

    This is how you're supposed to do a "remake" (of the Hong Kong movie "Eye In The Sky") that fits to your style but stays faithful to the original