Kazarken: As We Dig
A woman of Turkish ascent, following ancient Anatolian healing rites, dreams her way through fragments of memory, both personal and collective. Guided by a mythological character, she travels freely between the ruins of an ancient Roman hospital and the streets of a mountain village.