For a better experience on MUBI, update your browser.

Ratings & Reviews

  1. Erica Narduzzi's rating of the film Killing Season

    Scontato dall'inizio alla fine con una sceneggiatura che ha bruciato ogni possibile colpo di scena. John Travolta si presenta con un'improbabile barba dipinta ed un accento che non si può sentire. De Niro è il solito De Niro e non aggiunge niente di nuovo a questo film che si potevano risparmiare.

  2. Alvise Narduzzi's rating of the film Killing Season

    De Niro e Travolta al loro debutto attoriale di coppia purtroppo vengono coinvolti in un film che ha poco di buono, eccezion fatta per una fotografia molto curata. La sceneggiatura è tremendamente banale e ripetitiva e la regia non aiuta, regalando riprese piuttosto scontate. Travolta con un poco credibile accento serbo ed una barba palesemente dipinta in faccia dà la mazzata finale ad un lavoro di per sé mediocre.

  3. Varun Saini's rating of the film Killing Season

    How can revenge be so thoughtful..? Zivjeli.. 1

  4. Amelio Nicotera's rating of the film Killing Season

  5. girlsonvhs's rating of the film Killing Season

    I forgot how I felt about it because John Travolta's accent and painted on beard just distracted me from anything else....

  6. Partner in der Kriminalität's rating of the film Killing Season

    Remember Mad TV's Spy vs Spy? Well that's what it reminded me of...and not in a good way. Also Travolta's awful accent and even worse beard. Oh and what the hell was with him and squinting so much. At the end of the movie I wanted to be shot in the back of the head.

  7. Zach Franks's rating of the film Killing Season

    Well that came out of left field. Here I am all ready to make fun a movie and this sumbitch turns around and says "oh by the way, I have a well told story and great performances." Well played Killing Season...Well played

  8. Effendi Ben Smith-Malick's rating of the film Killing Season

  9. Nicola Altieri's rating of the film Killing Season

    Considerato l'autore, uno che ha partorito direttamente o indirettamente, alcune tra le cose peggiori viste ad hollywood negli ultimi 20 anni, Killing Season è un film assolutamente dignitoso. Non va da nessuna parte e si vede e si dimentica ma è di gran lunga meglio di quanto ci si potesse aspettare.

  10. Ty Landis's rating of the film Killing Season

    Something my estranged father would've loved back in 1985.

  11. eek's rating of the film Killing Season

    Travolta playing a Serb with a Russian accent, now I've seen everything...well, this movie is not that bad actually