Little Dutch Mill
A classic windmill scene painted on a Dutch plate, comes to life. Hansel and Gretel and their pet duck, playing around the town miser’s mill, are caught. After the miser threatens Hansel and Gretel, their pet duck alerts the townspeople who spring into action.