Me the Terrible
A young sailor parks her boat and crosses the Brooklyn Bridge in search of big-city adventure at famous landmarks she finds on an ancient map. Her journey takes her to Wall Street, the Empire State Building, and Central Park, where she confronts a band of child bandits who steal her teddy bear.