Divided into 12 short sections, including “Separation,” “Denial,” “Sorrow,” “Confusion,” “Longing” and “Return,” filmmaker Jay Rosenblatt explores his grief and loss of his younger brother, Eliot Mitchell Rosenblatt, who died over four decades ago in 1964.