Smile of the Monsterfish
A 17-year-old boy, wants to leave his hometown Ahlbeck, a vacation resort near the Polish border. But two things are holding him back: his father, an alcoholic, and the return of his sister and his nephew – all of them demanding his attention and help. And then there’s Annika, a beautiful girl.