Tayfur Brothers from Adana
Tayfur and Necmi are twin brothers separated during a raid by the enemies of their father. While Tayfur grew up in the streets of İstanbul, Necmi took over the family heritage in Adana. Their paths will cross when Necmi decides to move to İstanbul with his sister.