Didem and Ayşe aren’t able to find a job even though it has been a long time since they’ve graduated from university. While Didem spends her days mostly in bed, watching TV series, Ayşe regularly goes to unsuccessful job interviews. This is their shared struggle – in Istanbul, against Istanbul.