A Quiet Dream
Three of Korea’s top filmmakers—Yang Ik-june, Park Jung-bum, and Yoon Jong-bin—cleverly recreate characters from their own movies in this charming comedy. Fusing its gags with a pointed social message, director Zhang Lu elegantly balances a lighthearted tone with serious undercurrents.