Ana Yurdu
Nesrin, an urban upper-middle class woman, goes back to her parents’ old village in Anatolia to finish a novel and live out her dream of being a writer. When her conservative mother turns up uninvited and refuses to leave, Nesrin’s writing stalls and her fantasies of village life turn bitter.