Boy Meets Girl
Citizen Kane, Hiroshima, mon amour, 400 Blows: rare first films that seem to come to us fully formed, of shocking vision and freshness. The dizzyingly romantic debut film of Léos Carax is just that—the birth of a radically new cinema that was sensitive to the old yet embarks on its own unique path.