Dollhouse
Five teenagers break into a modern and stylish house in a wealthy Dublin suburb for a night of partying. Inside the house, they begin a trail of destruction. Their urge to demolish seems to know no bounds—until a visit from a neighbor spins the night further out of control.
Set in a single location over one riotous night in Dublin, Kristen Sheridan’s third feature is a dynamic portrait of disenfranchised youth. Vividly performed by its ensemble cast, Dollhouse careers from bacchanalian hijinks into Lord of the Flies territory with invigorating directorial control.