Or (My Treasure)
Or, a pretty Tel Aviv high school student, works nights while taking her first tentative steps out of innocence and looking after her mother Ruthie. After 20 years of curbside prostitution, Ruthie has deteriorated, and it’s up to Or to see that they don’t both wind up on the street.