Die Deutsche Wochenschau Nr 530
Newsreel (30 October 1940) covering construction of field airports on the Channel coast. Protection of Romanian oil wells by the Wehrmacht. French Prime Minister Marshal Petain is received with military honours. Hitler travels to Spanish border to meet Franco; later he meets the Duce in Florence.