20th Century Women
20th Century Women is een familiedrama dat gendernormen ter discussie stelt en rijk is aan feministische waarden. De film voelt aan als een heerlijk, langdurig dinergesprek, met niemand minder dan Greta Gerwig, Elle Fanning en Annette Benning als een reflectieve alleenstaande moeder.