7p., cuis., s. de b., ... à saisir
Varda’s experimentele mid-80s film slingert tussen alledaagse thema’s en magisch realisme, en ontvouwt zich als een verbluffende, anachronistische en niet-lineaire tour door een huis en zijn vorige bewoners. Verwacht een surrealistische parodie op huiselijkheid met een buitengewone cast.