A Field in England
Ben Wheatley (Sightseers, High-Rise) bevestigt opnieuw zijn status in het onafhankelijke filmlandschap van het Verenigd Koninkrijk met deze audiovisuele tour-de-force die een unieke film binnen zijn oeuvre vormt. Een betoverende zwart-wit historische film die zich afspeelt in een bizarre setting.