Kunstenaar, ontwerper en filmmaker Susanne Deeken duikt in onze intieme associaties met het huis voor deze surrealistische film. A Place Without Fear doet denken aan kindertekeningen én horrorfilms, met analoge en digitale technieken die een geheel eigen, nachtmerrieachtige visie laten zien.