Deze film uit Tsjaad was in 2010 de underdog op Cannes, maar deze vertaling van een bijna fabelachtig verhaal (wat doet denken aan F.W. Murnau’s stille meesterwerk The Last Laugh) met een onverwachte setting ontving veel lof—en regisseur Mahamat-Saleh Haroun ging naar huis met de Jury Prize!