A Serious Man
Dit is een van de beste zwarte komedies van de Coens, een spannende en onvoorspelbare parabel over de chaos en wreedheid van het dagelijkse leven. Met een aantal van hun grappigste personages is deze excentrieke visie op het Joods-Amerikaanse leven van de jaren zestig diepzinnig in zijn mysteries.