A Short Story
Alle inventiviteit van Bi Gan, de Chinese cineast die bekend is van een epische film met een verbazingwekkende take van een uur, komt tot uiting in deze betoverende korte film. Deze surrealistische trickfilm, met het perspectief van een kat, put uit de wereld van dromen en zit vol technische magie.