An Appropriated Self-Portrait
Alós bouwt een persona op uit vele fragmenten van haar favoriete internationale cinema en weeft met hen haar eigen persoonlijke identiteit, herinnering en geschiedenis: uit het verleden (kindertijd), het heden (volwassen leven), en de toekomst; alles herinnerd, opnieuw verbeeld en gereconstrueerd.