An Investigation on the Night that Won’t Forget
Eén van Lav Diaz’s belangrijkste eigenschappen is hoe hij cinema omvormt tot een getuigschrift: tegen uitbuiting, marginalisatie, en diepgewortelde macht. Misschien is dit het meest persoonlijke testament van allemaal; ter herinnering aan de moord op twee belangrijke personen in de filmindustrie.