Ata
Tianyu is blind en droomt van een ander leven dan wat zijn moeder voor ogen heeft, een pingpong-carrière voor gehandicapten. Wanneer hij op een dag verdwijnt moet zijn moeder zich verdiepen in zijn duistere wereld om erachter te komen hoe hij luistert en kijkt.