Casa Roshell, een club in Mexico-Stad die door transgenders wordt geleid, verscheurt zelfverzekerd de genderregels. Camila José Donoso volgt de bevrijdende sfeer van de eigenzinnige locatie en laat mensen zijn wie ze willen zijn. Een dromerige viering van identiteit, een oase van vrijheid.